Splošni pogoji poslovanja

SPLOŠNA DOLOČILA

Splošni pogoji v nadaljevanju veljajo za sklepanje kupoprodajnih pogodb na daljavo s pravnimi osebami preko spletne strani družbe Anima Pet d.o.o., Rocenska ulica 31, 1211 Ljubljana-Šmartno, Slovenija (v nadaljevanju: podjetje ali ponudnik), DŠ: SI93003749, matična številka: 2181207000. Podjetje je zavezanec za DDV, direktor podjetja je Oton Fantur.

Postopek nakupa za pravne osebe je omogočen z odprtjem B2B računa v spletni trgovini animapet.si, ki ga omogoči ponudnik. Obiskovalec z potrditvijo registracije potrdi in jamči, da je zakoniti zastopnik pravne osebe ali da je s strani pravne osebe pooblaščen za sklepanje kupoprodajnih pogodb z uporabo informacijske tehnologije.

Z uporabo spletne strani animapet.si izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate spletne trgovine animapet.si. Ponudnik Anima Pet d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani animapet.si kadarkoli. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete Pogoje poslovanja.

Vsa komunikacija, ki se vrši med uporabnikom oziroma kupcem/podjetjem animapet.si v elektronski obliki velja kot izvedena v pisni obliki in ima veljavo pogodbe.

S potrditvijo naročila je uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine animapet.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in uporabnikom.

 

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej ponudil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v dogovorjenem roku, razen v primeru, ko je izdelek umaknjen iz prodaje, ne pa še iz spletne trgovine),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe, rok  v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka, pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

CENA IN ZALOGA

Kljub nenehnemu preverjanju pravilnosti objavljenih podatkov se lahko zgodi, da je objavljena cena ali zaloga napačna. O morebitni napaki bomo kupca nemudoma obvestili (po elektronski pošti ali telefonsko) in poskušali najti rešitev v obojestransko zadovoljstvo. Zaloga na spletni strani se torej v redkih primerih lahko razlikuje od dejanske zaloge, saj lahko pride do zamika pri posodabljanju. Tako oddaja naročila ne pomeni nujno tudi rezervacije artikla.

V primeru da pustite izdelek v košarici in mu vmes poteče zaloga vas sistem o tem obvesti in nakupa ni mogoče zaključiti. Izdelek je potrebno odstraniti iz košarice, da lahko zaključite nakup.

Nakup lahko zavrnemo in vrnemo kupnino v celoti (če je naročilo že plačan) tudi v primeru napake v programski kodi spletne trgovine ter v primeru ko je prišlo do napake pri vnosu cen ali popustov.

POSTOPEK ZA SKLENITEV POGODBE

V postopku nakupa so uporabniku (kupcu) na voljo naslednji koraki:

a.) Prijava v spletno trgovino z uporabo elektronskega naslova

b.) Izbira izdelka za nakup in dodajanje v nakupovalno košarico: izberite izdelek, ki ga želite kupiti in klikniti na gumb “Dodaj v košarico”.

c.) Določitev količine izdelka za nakup v nakupovalni košarici: Desno zgoraj se nahaja ikonica košare. Ko kliknete nanjo, se vam prikaže seznam naročenih izdelkov. Če želite odstraniti ali zmanjšati naročeno količino določenega izdelka, lahko to uredite v košarici s klikom na ikono košarice ter nato »Prikaži košarico«. Ko spremenite količino pri izdelku je potrebno za potrditev klikniti na gumb »Posodobi košarico«.

d.) Izbor načina dostave, plačila, pregled naročila ter seznanitev z oddanim naročilom in zaključkom nakupa:
Postopek zaključevanja naročila sprožite s klikom na košarico ter gumbom “Na blagajno”. V primeru, da imate košarico že odprto naročilo zaključite s klikom na gumb  “Nadaljuj na blagajno”. Spletna trgovina vam nato ponudi možnosti:

  1. korak – vnesite naslov za račun in dostavo (v kolikor ta ni vnesen samodejno)
  2. korak – če želite dostavo na drug naslov dodajte kljukico pri opisu »Dostava na drug naslov?« in nato vnesite potrebne podatke.
  3. korak – v kategoriji »Opombe naročila« zapišite, če želite prejeti vzorce za določeno blagovno znamko, ali imate s komercialistom dogovorjene posebne aktivnosti, oziroma zapišite druge vaše opombe.
  4. korak – na desni strani izberite željeno opcijo plačila: »Predračun« za plačilo po predračunu oziroma »Plačilo z nakazilom« za naknadno plačilo po dostavi.
  5. korak – na desni strani se izpiše vaše naročilo
  6. korak – pod vašim naročilom odkljukajte »Prebral sem in sprejemam politiko poslovanja in razumem, kako upravljate moje podatke v okviru GDPR.
  7. korak – kliknete na gumb “Kupite sedaj”.
  8. korak – naročilo je oddano, izpišejo se vam podrobnosti naročila
  9. korak – obvestilo o vašem oddanem naročilu prejmete na vaš e-mail naslov

S končno potrditvijo se kupec b2b zaveže k obveznosti plačila ter naročilo odda. Družba Anima Pet d.o.o. pošlje potrditev o prejemu naročila na elektronski naslov kupca.

Vaše naročilo se shrani pri nas. Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika.

Pogodba o nakupu naročenih izdelkov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. S klikom na gumb “Kupite sedaj” potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom prodajno-plačilnih pogojev, ki so tu navedeni in da ste bili na te pogoje ob nakupu izrecno opozorjeni.

V primeru, da kupec naroči izdelke v spletni trgovini in nato zavrne oz. ne sprejme pošiljke, nosi stroške poštnine v obe smeri. Ceno poštnine določa dostavna služba. Naročilo velja kot kupoprodajna pogodba in je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu poslano prek elektronske pošte in kupcu na voljo na njegovo pisno zahtevo. Z oddajo naročila se kupec strinja z vsemi pogoji nakupa in zavezuje k plačilu.

POSTOPEK KORIŠČENJA AKCIJSKIH KOD/KUPONOV IN POPUSTI

  1. V pogledu Blagajna kliknite na “Imate kupon? Kliknite tukaj za vnos kode”, vpišete kodo za popust in kliknite na gumb “Vnovči kupon”.
  2. Po uspešni uporabi se na vrhu izpiše obvestilo, na artikle v košarici pa se doda akcija kupona.

OZNAČEVANJE CEN ARTIKLOV

Vse cene v spletni trgovini so cene vidne izključno registriranim uporabnikom. Cene so navedene v evrih in ne vsebujejo DDV ter stroška dostave. Ob vsakem izdelku sta navedeni dve ceni: veleprodajna cena, ki vsebuje kupčev stalni redni popust, pod njo pa veleprodajna cena, ki ne vsebuje tega popusta. Vse cene veljajo samo za prodajo izdelkov B2B in niso namenjene končnim kupcem. Vse navedene cene veljajo v trenutku oddaje naročila in veljajo do sprejema novega cenika. Ponudba izdelkov velja dokler so izdelki prodajnega na zalogi oz. so v ponudbi.

V primeru morebitne napake pri cenah v spletni trgovini, bomo kupca obvestili v 48 urah od oddaje naročila in mu povrnili morebitne stroške, ki so že nastali iz tega naslova.

Izdelek z vpisanim popustom na znački “-xx %” ima znižano ceno glede na siceršnjo spletno ceno. Cene akcijskih izdelkov se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila kupca. V primeru, da je izdelek že v košarici in še ni bil izvršen nakup bo po poteku akcije njegova cena spremenjena na redno ceno.

Nakup lahko zavrnemo in vrnemo kupnino v celoti (če je naročilo že plačano) tudi v primeru napake v programski kodi spletne trgovine, v primeru, da KUPONI za popust niso pravilno vnešeni (sprogramirani) ali je prišlo do napake pri vnosu cen ali popustov.

ZAVRNITEV NAROČILA

Podjetje lahko naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne. V tem primeru kupcu posreduje sporočilo o zavrnitvi naročila po e-pošti na elektronski naslov, s katerega je bilo poslano naročilo.

NAČINI PLAČILA

  • Predračun (plačilo po predračunu – nakazilo na TRR). Če se odločite za plačilo po predračunu, boste po elektronski pošti prejeli predračun. Ko bo ta v celoti poravnan, boste prejeli naročeno blago. Če bo predračun plačan delno, ostane blago do nadaljnjega v lasti podjetja Anima Pet d.o.o.
  • Plačilo z nakazilom na TRR podjetja (plačilo po izdanem računu – nakazilo na TRR). Če se odločite za to opcijo plačila, vam bo vaše naročilo dostavljeno, račun pa prejmete naknadno po elektronski pošti. Plačilo opravite na TRR podjetja Anima Pet d.o.o. v dogovorjenem plačilnem roku.

 

DOSTAVA in PREVZEM IZDELKOV

Ponudnik bo blago oziroma storitev odpremil v dogovorjenem roku. Rok za dostavo izdelkov po Sloveniji je 2-10 delovnih dni oziroma po spodaj navedenem razporedu dostave. Večina blaga je dostavljena s strani voznikov, zaposlenih v podjetju Anima Pet d.o.o. V kolikor takšna dostava ni mogoča, bo naročeno blago dostavil pogodbeni partner za dostavo pošiljk DPD.

Dostava se opravlja enkrat tedensko v vsako regijo po naslednjem razporedu:

Ponedeljek: Hrvaška

Torek: gorenjska regija

Sreda: primorska regija

Četrtek: dolenjska regija

Petek: štajerska in ljubljanska regija

V odročnejše regije (prekmurje, koroška, kozjansko,…) dostavljamo izjemoma, sicer pa dostavo opravi naš pogodben partner. Pogodbeni partner skrbi tudi za dostavo pošiljk, ki se dostavljajo (izjemoma) izven rednega razporeda.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je hitra pošta DPD, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Za vse nakupe nad vrednostjo 100,00 € je dostava brezplačna.
Za vse nakupe do vrednosti 99,99 € je cena dostave 3,51 € + DDV do 30 kg teže pošiljke. Za dostavo nad 30 kg se stranki zaračuna dvakratna cena dostave, za dostavo nad 60 kg trikratna cena in tako dalje.

Dostavno službo DPD lahko pokličete na +386 (01) 513 23 00 ali pa jim pišete na njihov e-naslov podpora@dpd.si

V primeru vidnih poškodb na pakiranju dobavljenega blaga ima Kupec pravico odpreti blago, z namenom preverjanja skritih poškodb. Kupec je dolžan količinski in kvalitetni pregled opraviti ob prevzemu blaga. Pri prevzemu blaga obvezno v prisotnosti prevoznika preglejte blago. Kupec oz. njegov pooblaščenec je ob prevzemu blaga dolžan opozoriti na vidne napake blaga, ki jih je mogoče zaznati, ne da bi se odpirala embalaža. S podpisom in čitljivim zapisom imena in priimka prevzemnika na dobavnici Dobavitelja, s strani kupca se šteje, da je blago količinsko prevzeto in nima vidnih poškodb.

S prevzemom blaga s strani Kupca je dobavitelj prost nevarnosti naključnega uničenja ali poškodovanja blaga, ki preide na Kupca.

Razen če ni posebej drugače izrecno pisno dogovorjeno med dobaviteljem in Kupcem, je dobavljeno blago last dobavitelja do dokončnega plačila blaga.

ODSTOP OD POGODBE/NAKUPA oz. VRAČILO BLAGA

Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe.

Za morebitni dogovor glede vračila blaga kontaktirajte svojega komercialista ali pišite na info@animapet.si

REKLAMACIJA IN GARANCIJA

Slike objavljene v spletni trgovini animapet.si so informativne in simbolične in se lahko razlikujejo od slik na embalaži, ki jo boste prejeli.

Pri uveljavljanju reklamacij je kupec dolžan posredovati ponudniku vse podatke o reklamiranem blagu z natančnim opisom napake in dokumentom, ki dokazuje istovetnost blaga (številka dobavnice ali računa). Ponudnik v primeru upravičene reklamacije organizira vračilo artikla preko dostavne službe ali lastne dostave na stroške ponudnika.

Ponudnik ne sprejema vračil blaga ali reklamacij blaga brez predhodne odobritve. V primeru nedogovorjenega vračila ali reklamacije blaga kupec krije vse stroške prevoza in vračila blaga, kot tudi stroške obdelave reklamacije, ki jih določi ponudnik.

V primeru reklamacije ali potrebe po dodatnih informacijah pričakujemo vaše sporočilo na naslov: info@animapet.si

V primeru, da ima izdelek posebno garancijo je to navedeno na spletni strani pri izdelku.

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Pridržujemo si pravico do vsebinskih in drugih sprememb splošnih pogojev in tudi pogojev spletne trgovine. Kljub nenehni skrbi za ažurnost in pravilnost objavljenih gradiv so vsebinske napake spletne strani možne in zanje ne prevzemamo odgovornosti.  Trudimo se zagotoviti kar najboljše fotografije prodajanih izdelkov, a jih je kljub temu treba razumeti kot simbolične. Teksti ob izdelkih so informativne narave. Za podrobnejše opise in informacije se lahko obrnete na info@animapet.si

STVARNA NAPAKA

O reklamaciji zaradi stvarne napake kupec obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec sporoči reklamacijo na elektronski naslov info@animapet.si ali s priporočeno pisno pošiljko na naslov ponudnika Anima Pet d.o.o., Rocenska ulica 31, 1211 Ljubljana – Šmartno. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako, priložiti skeniran originalni račun, sliko izdelka, slika številke serije z embalaže in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik se bo v primeru morebitnih pritožb trudil vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Ponudnik si po svojih najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V kolikor morebitni spori niso rešljivi sporazumno, bo za to pristojno sodišče v Ljubljani. Pritožba se odda na elektronski naslov info@animapet.si

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Upravitelj spletne trgovine animapet.si, je v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1) zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov. Upravitelj za namene izvajanja naročil hrani naslednje podatke:

  • ime in priimek
  • naslov in kraj bivanja
  • naslov elektronske pošte
  • kontaktno telefonsko številko
  • geslo v šifrirani obliki
  • ter ostale podatke, ki jih uporabniki vnesete v obrazce v spletni trgovini

Upravitelj v skladu z Zakonom o varstvu podatkov vaših podatkov ne bo posredoval nepooblaščenim tretjim osebam. Dostavnim službam bo posredovan vaš naslov in občasno telefonska številka izključno za namene opravljanja dostave.  Podatki se lahko uporabijo za pošiljanje informativnega gradiva.

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

AVTORSKE PRAVICE IN PRAVNA OBVESTILA

Spletna trgovina je last podjetja Anima pet d.o.o., ki s spletno trgovino tudi upravlja.

Včasih se zgodi, da ne moremo zagotavljati popolne točnosti in zanesljivosti vseh objavljenih podatkov. Vsa opozorila bomo sprejeli resno in takoj popravili objavljene informacije.

Ne prevzemamo odgovornosti za morebitne posledice, nastale zaradi uporabe informacij, objavljenih v tej spletni trgovini ali začasnega nedelovanja spletne trgovine.

Pridržujemo si pravico do dnevne spremembe vsebin, napak v cenah in napisanem besedilu. Slike izdelkov na spletni strani so simbolične. Za morebitne napake pri opisih izdelkov ne odgovarjamo. Z uporabo spletne trgovine obiskovalec, kupec potrjuje, da sprejema opisane pogoje in se z njimi strinja.

KONČNA DOLOČILA

Uporabnik ob nakupu z registracijo potrjuje, da je v celoti seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja spletne strani in da se z njimi strinja.

POLITIKA ZASEBNOSTI IN VARSTVO PODATKOV

Politika zasebnosti in varovanja podatkov je dostopna na tej povezavi.

PODATKI O PODJETJU

Anima Pet d.o.o.
Rocenska ulica 31
1211 Ljubljana-Šmartno

DŠ: SI93003749
MŠ: 2181207000

Tel.: 01 / 500 96 72
E-mail: info@animapet.si

TRR: SI56 0400 0027 7930 646, odprt pri OTP d.d.
TRR: SI56 0400 0027 6671 683, odprt pri NOVI KBM d.d.

Nazadnje posodobljeno: 30.8.2024